Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)
Unavailable
Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)
Unavailable
Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)
Audiobook5 hours

Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)

Written by Marie-Sabine Roger

Narrated by Moritz Pliquet

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Mortimer liegt auf seinem Bett und wartet. Es ist sein 36. Geburtstag, und er wird sterben. So wie alle Männer in seiner Familie an ihrem 36. Geburtstag gestorben sind. Als er abends immer noch lebt, wird ihm klar: Der Fluch hat ihn verschont. Und nun? Bisher hat er nie irgendwelche Ziele oder Ambitionen gehabt. Plötzlich muss er lernen zu leben! Eine außergewöhnliche Liebesgeschichte über den Sinn des Lebens.
LanguageDeutsch
Release dateApr 15, 2015
ISBN9783455600353
Unavailable
Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)
Author

Marie-Sabine Roger

Born in Bordeaux in 1957, Marie-Sabine Roger has been writing books for both adults and children since 1989. Soft in the Head was made into a 2010 film, My Afternoons with Margueritte, directed by Jean Becker, starring Gerard Depardieu. Get Well Soon won the Prix des lecteurs de l'Express in 2012 and will be published by Pushkin Press in 2017.

Related to Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)

Related audiobooks

Classics For You

View More

Related articles

Reviews for Heute beginnt der Rest des Lebens (Ungekürzt)

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words